S T O R Y
Me Huh . List Credit Diary

/


Sunday 27 January 2013 | 19:26 | 0 comments
Ehem . Assalamualaikum .

 K . Post nih tujuan aku nak bagi tahu yang aku nih lebih suka tulis cerita guna Point Of View [POV] berbandimg dengan cara biasa . Point Of View tuh apa ? Hmm POV nih macam dari side orang tu je la . Lol . Apa aku nih -.- aaaa aku tak reti nk explain . Macamnih je la kira mcm contoh nama orang tuh Farah kann . So aku akan tulis Farah POV so aku akan cerita apa yang Farah rasa je la dari sudut hati dan pemikiran . Faham ? .___. Hahahha tak faham jugak . Lantak kau la .

 Untuk watak pulak aku selalu guna Own Character [OC] kadang-kadang aku terfikir jugak nak leatk watak korea kann . Macam other kpopers yang buat FANFICTION . Ye la kebanyakan orang melayu yang umur sama macam aku ni suka sangat buat benda alah ni kpopers kan ? Mesti la dorang buat cerita kpop .

 Aku lebih suka buat cerita OneShoot dari Drama act . Ye la kalau aku buat drama nanti tergantung . Macam tahun lepas .__. Yang cerita 'How Far You Love Me' Lol -.- Aku nak sambung cerita tuh tapi aku dah lupa dah password untuk blog tuhhh ._.

 Lagi satu aku memang suka update lambat-2 . Sorry yeeeeee :3

Tu je aku nak pesan . Assalamualaikum .

Older Post | Newer Post